Stirpea Drăculeștilor. Pseudocronică a Familiei Șuțu

Author:
Genres: Istorie, Non-fictiune
Tags: Europa, Europa de Est, România
Publisher: Corint
Publication Year: 2017
Length: 320

„Cartea este o monografie aproape exhaustivă a familiei Suţu, care va reprezenta, cu siguranţă, de acum înainte, reperul fundamental în cunoaşterea istoriei şi a genealogiei acestei familii. Nu este însă cartea istoriei unei singure familii. Urmărind cu inepuizabilă răbdare alianţele matrimoniale şi înrudirile familiei sale, Radu Negrescu-Suţu ne familiarizează şi cu alte ilustre familii fanariote sau pământene: Cantacuzino, Ghika, Rosetti, Mavrocordat, Dudescu, Miclescu, Callimachi, Moruzi, Racoviţă, Ipsilanti, Mavrogheni şi multe altele. Lărgind cadrul, este o carte care aduce importante contribuţii şi clarificări pentru istoria Imperiului Otoman, a Greciei, a României şi a lumii sud-est europene în ansamblul ei.” -    FILIP-LUCIAN IORGA

About the Book

Cumpără de pe Cartepedia.ro

Cumpără de pe Elefant.ro

Cumpără de pe Libris.ro

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit

Cancel

Create your own review

Average rating:
 0 reviews
Vă recomandăm să urmăriți materialele video pe canalele youtube aferente pentru a vizualiza sursa, informatii suplimentare și alte materialele video relationate.
Textele folosite pentru prezentarea cărtilor aparțin editurilor.
Pentru a veni în ajutorul cititorilor noștri informațiile prezentate în site au incluse trimiteri către magazine online de încredere din România sau străinătate. Aceste trimiteri au la bază linkuri de marketing afiliat, programele de afiliere selectate caștigându-ne încrederea prin produsele și serviciile oferite. Opțiunea de achizitie a unui produs este însa strict decizia dumneavoastră și vă sfătuim să citiți cu atenție termenii și condițiile magazinelor respective înaintea oricărei achizitii.
Atenție la formatul cărții - tipărit sau electronic! Dacă produsul pe care îl doriți nu se mai află pe stoc vă sfătuim sa încercați la librării și anticariate.
Conversiile generate de dumneavoastră prin achizitionarea unui produs din aceste magazine vor fi folosite pentru dezvoltarea proiectului în viitor. Vă mulțumim.